Wikileaks emails: Democratic officials ‚plotted to expose Bernie Sanders‘ as an atheist

The Democratic National Committee – a supposedly neutral organisation – apparently hatched a plan to try and undermine Bernie Sanders’ campaign against Hillary Clinton by getting someone to claim he was an atheist.

weiterlesen:

[http://www.independent.co.uk/news/people/wikileaks-emails-democratic-officials-plotted-to-expose-bernie-sanders-as-an-atheist-a7151476.html

  1. #1 von deradmiral am 23. Juli 2016 - 22:56

    „expose as an atheist“. Das sagt alles über die USA. Und es sagt eine Menge über die Demokraten.

  2. #2 von m0ebius am 25. Juli 2016 - 11:28

    Und das soll dann die Alternative zu Trump sein.

  3. #3 von Hal am 25. Juli 2016 - 12:16

    @m0ebius

    Der US-Wahlkampf ist schon seit Jahrzehnten eine Freakshow, dieses Mal nur mit den unpopulärsten Kandidaten überhaupt.